داستان پوسته پوشیده شده با بریوزوآرها

این مقاله ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد.

شرط می بندم که این پست را ندیده اید! من از کودکی عاشق شانه زدن ساحل بودم، اما اکنون بیشتر به یافتن چیزهایی که پیدا می کنم، مخصوصاً قطعات منحصر به فرد، اختصاص یافته ام. اگرچه من عمدتاً روی شکار صدف تمرکز می کنم، اما به دنبال فسیل ها و سایر موارد عجیب و غریب نیز علاقه مند شده ام، اگرچه مطمئن نیستم آن ها چیست. من طی سال‌ها خرید عتیقه‌جات آموخته‌ام که برای یافتن چیزهای جالب غریزه خوبی دارم. به نظر می رسد این مهارت در مورد شانه زدن ساحل نیز صدق می کند. برخی از چیزهای عجیب و غریبی که من جمع آوری کردم، فسیل های باستانی و نمونه های عالی از پوسته های پوشیده شده از بریوزوآر بودند. همه چیز با کشفی شروع شد که فکر می کردم یک پوسته فسیل شده است، اما هر چه بیشتر آن را مطالعه می کردم، گیج کننده تر می شد.

مطمئن نیستم که چرا سنگی عجیب را برداشتم، اما چیز عجیبی در آن وجود داشت. شکل آن مانند یک پوسته بود اما کاملاً با ماده دیگری پوشانده شده بود. بهترین حدس من این بود که ممکن است یک پوسته فسیل شده باشد که سال ها از بتن طبیعی ناشی از غلتیدن در امواج پوشیده شده است. من از فالوورهای اینستاگرامم پرسیدم و بیشتر آنها مثل من گیج بودند.

یک شانه کن مشتاق ساحل غربی پیشنهاد کرد که این یک “بتن ریزی” است و پس از بررسی فکر کردم که او درست می گوید. این مقاله ای است که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بتن ریزی مطالعه کردم. اگرچه شباهت هایی وجود داشت، اما تفاوت هایی نیز وجود داشت، بنابراین من قصد داشتم ذهن خود را باز نگه دارم.

  خرید ظاهر! پرفروش ترین صندلی های غذاخوری ما

من به شوخی از مردم التماس کردم که اگر واقعاً یک ماهی فسیل شده یا کشف دیگری است که اصلاً جایزه نیست، از من بگذرند! نکته خنده دار این است که بلافاصله پس از ارسال این مطلب در استوری اینستاگرام، شی ناشناخته را به پدرم دادم و نظر او را جویا شدم. شکمش را بلند کرد و نمونه را با ظرافت بین شست و سبابه‌اش نگه داشت. “این… این یک تور است.

من هرگز به طور جدی فکر نمی‌کردم که این یک تور است، بنابراین به آن لقب دادم یک پوسته توری نیست در خانه ساحلی برای خاموش ، این شایعه. پوسته‌ای را که مدفوع نیست از اطراف رد کردیم، آن را بررسی کردیم و اکثریت پذیرفتند که داخل آن مقدس است (می‌توان صدای تپش آب و تکه‌های صدف را در داخل آن شنید) و به نوعی صدف است. پوشش. از آنجایی که این یک پوسته جالب بود تا یک پوسته زیبا، آن را در مسابقه جمع آوری پوسته شرکت نکردم (اگرچه ممکن است رای های بیشتری را به خود جلب کند!). پوسته را در یکی از کیف هایم گذاشتم تا به خانه ببرم و این کار را کردم. تا زمانی که دست به باز ، یافته هایم نزنم دیگر به آن فکر نمی کنم.

کمی طبیعی گرا بودم، یافته هایم را باز کردم، اقلام مشابه را با هم گروه بندی کردم و موارد مورد علاقه خود و همچنین مواردی را که می خواستم به دنبال آنها بگردم کنار گذاشتم. من بزرگترین برداشت صدف خود را به خانه آوردم (کمی شبیه خرید در هنگام گرسنگی بود)، بنابراین بیشتر آنها به باغ من رفتند و من برخی از محصولات مورد علاقه خود را برای نمایش در خانه نگه داشتم. با وجود اینکه من آنها را به خوبی در ساحل تمیز کردم، هنوز هم توانستم همه جا شن و ماسه بیاورم! کمی از کارولینای جنوبی در سراسر استودیوی من پاشیده شد.

  کوکتل Cantarito - یک ، زیبا

من گروهی از فسیل‌ها و چیزهای کنجکاوی دیگر ایجاد کردم و من را به یاد پوسته‌ای افتاد که مدفوع نیست. روی میزم گذاشتم و با گوشیم از نزدیک عکس گرفتم. من آن را با گوشی خود در ساحل عکاسی کرده بودم، بنابراین نمی دانم چرا این عکس جزئیات بیشتری داشت، اما اینطور بود. چیزی که با چشم غیر مسلح مانند یک لایه سخت و شنی به نظر می رسد در واقع یک توری ظریف است. تقریباً شبیه پارچه است. به وضوح از چیزی زنده، چیزی ارگانیک و نه فقط از لایه های فشرده ماسه و آب ساخته شده بود. واضح است که این یک تلقیح هم نبود.

به عنوان یک هشدار، اگر تریپوفوبیا دارید، از این عکس های بعدی متنفر خواهید شد!

عجیبه نه؟؟ آنقدر بافته شده است که تقریباً به این فکر می کردم که آیا می توان آن را در چیزی ساخت دست بشر پیچیده کرد. بنابراین من یک سوراخ خرگوش تحقیقاتی را در انجمن‌های فسیلی، گفتگوهای ساحلی، وب‌سایت‌های دانشگاه و مجلات موزه‌ها پایین آورد. پس از مدتی رقصیدن در اطراف منطقه، سرانجام وقتی این را در وبلاگ Wooster Geologists پیدا کردم، به سرم زدم…

عکس از طریق

این یک پوسته صدف است که در همان مواد پوسته من تعبیه شده است که مدفوع نیست. (ببینید، من به شما گفتم که این یک تورم نیست!) و سپس یک نمونه کاملاً خیره کننده با یک مقاله مفصل در وب سایت موزه تاریخ طبیعی UC پیدا کردم.

پوشش این پوسته ها از bryozoans، مستعمره ای از حیوانات کوچک به نام zooids تشکیل شده است. هر سوراخ کوچک یک “خانه” برای یک حیوان بود، بنابراین هزاران نفر تنها روی پوسته کوچک من زندگی می کردند. نمونه خاص من در اثر اصطکاک امواج و ماسه فرسوده شد، به همین دلیل چندین لایه در معرض دید قرار گرفت. در حالی که برخی از پوسته های پوشیده شده با بریوزوئر ممکن است فسیلی باشند، ممکن است مدرن نیز باشند. پوسته من احتمالاً یک پوسته مدرن‌تر است (باستانی، اما نه میلیون‌ها سال قدمت)، اما هنوز هم نمونه‌ای بسیار جالب از نحوه خلق طبیعت برای استفاده مجدد و استفاده مجدد است. یک پوسته چرخدار استفاده نشده تبدیل به کلنی کلنی از bryozoans می شود.

  نور زرد فروشگاه Le Père در نیویورک توسط BoND را روشن می کند

حالا که می دانستم پوسته غیر اسکات چیست، می توانستم ببینم که دو نمونه دیگر از پوسته های پوشیده شده با بریوزوآر جمع آوری کرده ام…

این ناراحتی طبیعی و سن بود که مرا جذب کرد. این کمی شبیه نسخه اقیانوسی نقاشی چیپ است! من مورد بالا را در مسابقه جمع آوری پوسته گنجانده ام، بنابراین واضح است که رای دهندگان هیچ کمبودی در پوسته پوشیده شده با بریوزوئن نداشتند.

من تقریباً یک سری از سه تایی دارم که می‌گوید چگونه یک پوسته توسط Bryozoans در مراحل مختلف پوشانده می‌شود. الان دو روزه که مجذوبش شدم.

بنابراین این درس علم امروز شماست و یک واقعیت کمی شناخته شده برای متحیر ، دوستانتان در مهمانی های خسته کننده.

روزانه مقداری تشویق و الهام دریافت کنید!

از پست های وبلاگ روزانه ماریان الهام بگیرید

برای دریافت پست های وبلاگ نشاط آور مستقیماً در صندوق ورودی خود ثبت نام کنید! به جمع افراد همفکر ما بپیوندید و روز خود را با افزایش خلاقیت، انگیزه و مثبت شروع کنید. چه به دنبال نکات تزئینی، پروژه های DIY یا فقط مقداری الهام باشید، پست های روزانه ماریان مطمئناً روز شما را روشن می کند و خلاقیت شما را شعله ور می کند. تشویق روزانه خود را از دست ندهید – هم اکنون مشترک شوید!

منبع: https://missmustardseed.com/the-story-of-the-bryozoan-crusted-shell/