پله های یخ زده – دو سال بعد

تکمیل این پست پله آغشته به ژل دو سال طول کشید. و این چیز خوبی است که منتظر ماندم زیرا اکنون می توانم پس از دو سال استفاده سنگین یک بررسی صادقانه ارائه دهم. من سوالات زیادی در مورد این محصول داشتم، از جمله نحوه استفاده از آن و ماندگاری آن. قبل از اینکه زیاد بگویم، می گویم که این یک محصول باورنکردنی است.

پله های یخ زده - دو سال بعد.  به روز رسانی بازسازی پله های رنگ شدهپله های یخ زده - دو سال بعد.  به روز رسانی بازسازی پله های رنگ شده

در زیر قبل را در سمت چپ و بعد را در سمت راست خواهید دید. یکی از دوستان نقاش خانه سال ها پیش به من گفت که از ژل استین در راه پله خود استفاده کرده و در مورد نتیجه کار به خود می بالد. او گفت استفاده از آن آسان است و سنباده ندارد! از آن نقطه به بعد من فروخته شدم، اما باید تصمیم می گرفتم کجا از آن استفاده کنم. سرانجام (5 سال بعد) روی نرده ها و دوک های سیاه رنگ و پله های یخ زده با رایزرهای سفید مستقر شدم.

نمونه های لکه ژل Minwax.  به روز رسانی در مورد دگرگونی راه پله های نقاشی شده. نمونه های لکه ژل Minwax.  به روز رسانی در مورد دگرگونی راه پله های نقاشی شده.

لکه های مختلف را تست کردم و روی گردو مستقر شدم. رنگ نارنجی چوب را کاهش می دهد و رنگ تیره تری را از کفپوش چوبی اصلی که کل طبقه اول را در بر می گیرد بیرون می آورد. کمی تغییر نیاز داشت تا ریتم درست شود، اما من این کار را کردم. اگر تصمیم دارید پروژه ای را با ژل Stain انجام دهید، نکات ساده زیر را دنبال کنید.

  1. مراحل را خوب تمیز کنید و بگذارید خشک شوند.
  2. یک قطعه نمونه از چوب لاک زده را برای تمرین تهیه کنید.
  3. شما به دو پارچه بدون پرز، یک قلم موی کوچک هنرمند و یک قلموی رنگ فوم کوچک برای فضاهای تنگ نیاز دارید.
  4. اگر نمونه ای از چوب دارید، اکنون زمان استفاده از آن است. سرعت و کمیت مهم است. به اندازه یک چهارم آن را بردارید و به دنبال دانه ها روی چوب کار کنید. مقداری که استفاده می کنید مهم است. مقدار بسیار کم کافی نخواهد بود و مقدار بیش از حد بسیار تاریک خواهد بود. به سرعت خشک می شود، بنابراین سعی کنید در بخش های مختلف کار کنید. اگر بیش از حد استفاده می کنید و مجبور هستید از پارچه خشک استفاده کنید تا به آرامی از روی آن عبور کنید، دوباره با دانه های چوب بروید.
  5. حالا شما آماده اید، و حدس بزنید چیست؟ سنباده زدن لازم نیست! بله درست شنیدید این لکه برای نشستن و سفت شدن روی سطح مهر و موم شده در نظر گرفته شده است.
  6. از جایی با بخشش شروع کنید، شاید در اوج. و تمام مراحل دیگر را انجام دهید. راه رفتن تا بهبودی دشوار خواهد بود، اما ارزشش را دارد. این کار در پاییز انجام شد، بنابراین گرم یا مرطوب نبود، و هنوز 24 تا 48 ساعت طول کشید تا درمان شود. متوجه خواهید شد که سفت نشده است زیرا همچنان در لمس چسبنده خواهد بود.
  7. سپس به عقب برگردید و سایر مراحل یکدست را لکه دار کنید.
  8. برای تمیز ،، از یک پاک کننده ملایم و طبیعی استفاده کنید.
  مینیمالیسم بزرگ با سبک ویکتوریایی مطابقت دارد

این یکی از بهترین کارهایی بود که برای خانه‌ام انجام داده‌ام، بنابراین بله، دوباره آن را انجام خواهم داد. هنوز هم مثل زمانی که برای اولین بار پله ها را رنگ آمیزی کردم به نظر می رسد. من استفاده از این محصول را به شدت توصیه می کنم، اما نمی توانم به اندازه کافی بر اهمیت استفاده از چوب نمونه برای تمرین تاکید کنم.

ظاهر بسته به نور متفاوت است، اما خیلی تاریک نیست. قسم می خورم، این واقعا سایه عالی است.

ژل کامنت خانه مزرعه شهر توسط جنیفر اوبراینژل کامنت خانه مزرعه شهر توسط جنیفر اوبراین

می توانید پیدا کنید اصلاح راه پله با رنگ مشکی با منابع در اینجا. در کل کمتر از 200 دلار و چند روز کار برایم هزینه داشت.

روز خوبی داشته باشی دوست من!

منبع: https://cityfarmhouse.com/2024/03/gel-stained-stairs-two-years-later.html