بازی با هنر انتزاعی | دوشیزه دانه خردل

این مقاله ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد.

اگر چند سال پیش از من می پرسیدید که آیا به هنر انتزاعی علاقه مند هستم، با اطمینان به شما می گفتم که این اصلاً کار من نیست. بیشتر از آن، هنر انتزاعی بیش از حد آشفته، غیرضروری به نظر می رسد و به نظر من فاقد نمایش واقعی هنر است. همانطور که نقل قول معروف می گوید –

هنر مدرن = من می توانم این کار را انجام دهم + آره اما تو این کار را نکردی

شاید اگر به اندازه کافی رنگ روی بوم ها بپاشید و رنگ های کافی را در کنار هم قرار دهید، در نهایت از آن بیرون بیایید. این ممکن است فقط به بازده خلاقانه و شانس بالا منجر شود. و سپس، اسنوب های هنری در مقابل اثری که شخص مناسب آن را شاهکار می نامد می ایستند و سعی می کنند معنای عمیق تر آن را کشف کنند. راستش، همه چیز احمقانه و پر ادعا به نظر می رسید. اما بعد از حدود پنج سال پیش شروع به مطالعه دقیق هنر کردم. من عمیقاً در هنرهایی که به راحتی آن را دوست داشتم غوطه ور شدم، اما همچنین شروع به مطالعه هنرمندانی کردم که هرگز مورد علاقه من نبودند. می دانستم که در دنیای هنر از آنها تجلیل می شود، اما متوجه نشدم. از طریق تحصیل، قدردانی جدیدی از هنر به دست آوردم که آن را نمی فهمیدم و حتی آن را دوست نداشتم. سپس کم کم متوجه شدم که مجذوب هنر انتزاعی شده ام و می خواستم انگشتان پاهای هنری خود را در این آب های خلاقانه ای فرو کنم که برایم غریب به نظر می رسید.

  قهوه چشم قرمز - یک آشفتگی زیبا

فقط با چند نقطه رنگ و خط خطی، به سرعت متوجه شدم که وجود دارد هنر به خلق هنر انتزاعی این شانس یا حداقل نیست فقط شانس. فرصت. دانش فرم، خط، رنگ، ارزش و ترکیب زیربنای هرج و مرج ظاهری است. در واقع، پس از مطالعه هنرمندان انتزاعی، دریافتم که بسیاری از کارهای قبلی آنها سنتی تر است، زیرا آنها بر پایه های هنر خوب تمرکز می کنند و سپس شروع به رها شدن برای یافتن صدای خود می کنند.

اگرچه هرگز هنر انتزاعی را به عنوان تمرکز اصلی خود در نظر نمی‌گیرم، بازی با انتزاعی‌ها بر اساس آنچه در طول سال‌ها آموخته‌ام لذت‌بخش است. من به ویژه از بازی با مناظر انتزاعی، استفاده از رنگ های سبز، آبی و سفید همراه با اشکال منظره شل برای انجام مطالعات و کارهای تمام شده لذت می برم. من همچنین آن را فرصتی عالی برای گرم ،، تمرکز بر رنگ ها و اشکال به جای تمرکز بر جزئیات می دانم.

چند هفته پیش، بین مریض شدن در رختخواب با دو ویروسی که به فاصله دو هفته از هم جدا شده بودند، واقعاً می خواستم به نقاشی برگردم، اما احساس نمی کردم برای یک لحظه می توانم روی یک سفارش یا حتی یک منظره یا طبیعت بی جان تمرکز کنم. فروش آینده من فقط می خواستم با رنگ بازی کنم و یک ریتم پیدا کنم. من چند پانل در اندازه ها و پرداخت هایی که معمولاً از آنها استفاده نمی کنم جمع آوری کردم و آنها را روی پیشخوان وسط استودیوم گذاشتم تا ببینم کجا می رود.

  ملافه های کریسمس (تصاویر کمتری ایجاد کنید)

من کتاب‌های طراحی را مرور کردم که در آن صفحاتی از مطالعات انتزاعی ایجاد کردم تا ببینم چه چیزی به ذهنم می‌رسد، چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی نمی‌تواند. من احساس می‌کنم می‌خواهم برخی از این ترکیب‌های شکل و رنگ را دوباره مرور کنم، اما از آنها به عنوان یک راهنمای آزاد برای شروع استفاده کردم.

اولین لایه ها را با رنگ اکریلیک رنگ کردم تا زود خشک شوند. سپس با رنگ روغن شروع کردم و سپس با چوب روغنی تمام کردم. همانطور که رنگ ها خشک می شدند، در پایان سایر جلسات نقاشی، تکه های کوچک دیگری از رنگ را از پالت خود اضافه کردم. همانطور که قبلاً گفتم، فکر نمی‌کنم انتزاع‌ها تمرکز اصلی من باشند، اما زمان بسیار خوبی برای نقاشی آنها داشتم.

من عاشق بافت و “خوشمزه بودن” لایه های رنگ هستم و اینکه چگونه پالت رنگی آبی و سبز مورد علاقه من مشهود است. این یک راه خوب برای استفاده از پانل هایی بود که برای مدت طولانی در انبار من بودند و بدون هیچ چالشی آزمایش می کردم. ممکن است یک آشفتگی بزرگ ایجاد کنم یا چند چیز را که دوست دارم. در نهایت، من عاشق چیزی هستم که خلق کرده‌ام و مشتاقانه منتظرم که وقتی خلق و خوی ایجاد می‌شود بیشتر نقاشی کنم.

اینم آثاری که خلق کردم. اندازه اکثر آنها بین 5×7 و 6×8 است. ساختن چند قطعه کوچک خوب بود، اما من دوست دارم در آینده کارهای بزرگتری انجام دهم. من فکر می کنم آنها تاثیر بصری بیشتری خواهند داشت.

من ممکن است یک یا دو نقاشی را نگه دارم، اما بیشتر این نقاشی ها در فروش آثار اصلی بعدی من خواهند بود. من مجموعه بسیار خوبی از نقاشی های اصلی دارم و به زودی برای فروش برنامه ریزی خواهم کرد.

  مسابقه جمع آوری پوسته IOP 2024

آخرین باری که سعی کردید از کارهای خلاقانه ای که سبک شما نبود لذت ببرید کی بود؟

روزانه مقداری تشویق و الهام دریافت کنید!

از پست های وبلاگ روزانه ماریان الهام بگیرید

برای دریافت پست های وبلاگ نشاط آور مستقیماً در صندوق ورودی خود ثبت نام کنید! به جمع افراد همفکر ما بپیوندید و روز خود را با افزایش خلاقیت، انگیزه و مثبت شروع کنید. چه به دنبال نکات تزئینی، پروژه های DIY یا فقط مقداری الهام باشید، پست های روزانه ماریان مطمئناً روز شما را روشن می کند و خلاقیت شما را شعله ور می کند. تشویق روزانه خود را از دست ندهید – هم اکنون مشترک شوید!

منبع: https://missmustardseed.com/playing-with-abstract-art/